Metrail Plus
Ekonomicky nenáročný jednokoľajový systém použiteľný aj samostatne v rámci mestskej hromadnej dopravy. Je schopný prepraviť až 25 000 cestujúcich za hodinu. Je možné ho zabudovat aj do jestvujúcich úzkorozchodných železničných systémov a systémov LRT (Light Rail Transit).
Kapacita vozňov | krajný | stredový |
---|
Bežná záťaž – spolu (4 cestujúci/m2) | 46 | 60 |
---|
Plné zaťaženie – spolu (6 cest . /m2) | 69 | 90 |
---|
„Natrieskané“ – spolu (8 cest . /m2) | 92 | 120 |
---|
Zaťaženie | 1000 kg na jedno koleso |
---|
Rozmery vozňa | Výška: | Šírka: | Dĺžka: |
---|
4,225m | 2,700m | 10,000m |
Min. polomer zákruty | 30 metrov |
---|
Metrail Super
Nákladovo efektívne riešenie pre mesto a potreby mestskej hromadnej dopravy s kapacitou prepravy 40 000 osôb za hodinu. Takisto sa dá zabudovať už do jestvujúcich úzkorozchodných železničných systémov a systémov LRT (Light Rail Transit).
Kapacita vozňov | krajný | stredový |
---|
Bežná záťaž – spolu (4 cestujúci/m2) | 67 | 88 |
---|
Plné zaťaženie – spolu (6 cest . /m2) | 101 | 133 |
---|
„Natrieskané“ – spolu (8 cest . /m2) | 123/td>
| 155 |
---|
Zaťaženie | 1500 kg na jedno koleso |
---|
Rozmery vozňa | Výška: | Šírka: | Dĺžka: |
---|
5,000m | 2,800m | 10,000m |
Min. polomer zákruty | 35 metrov |
---|
Metrail ultra
Konečné riešenie systému verejnej dopravy pre mesto a medzimesto s kapacitou prepravy nad 55 000 osôb za hodinu.
Kapacita vozňov | krajný | stredový |
---|
Bežná záťaž – spolu (4 cestujúci/m2) | 73 | 96 |
---|
Plné zaťaženie – spolu (6 cest . /m2) | 110 | 146 |
---|
„Natrieskané“ – spolu (8 cest . /m2) | 134 | 170 |
---|
Zaťaženie | 2000 kg na jedno koleso |
---|
Rozmery vozňa | Výška: | Šírka: | Dĺžka: |
---|
5,100m | 3,000m | 10,000m |
Min. polomer zákruty | 40 metrov |
---|
Frazer Nash a Metrail
Založením svojej spoločnosti v 20-tych rokoch minulého storočia je Frazer-Nash považovaný za priekopníka v oblasti dizajnu a technických poznatkov. S využitím najmodernejších technológií mení svojimi produktmi svet (od víťaziacich pretekárskych áut, cez bezpečnostné systémy, až k úplným novinkám súčasnosti).

Systém Metrail je so svojou powertrain technológiou vyvinutou Frazer-Nashom novou generáciou jednokoľajok (Monorail). V súčasnosti premávajú jednokoľajky v mnohých - krajinách po celom svete, pričom chýry o ich bezpečnosti a spoľahlivosti siahajú až do roku 1901.
Životné prostredie
Médiá každý deň upozorňujú na zvyšujúce sa obavy z globálneho otepľovania a znečistenia. Metrail je však oveľa šetrnejší k životnému prostrediu než všetky ostatné koľajnicové systémy. Jeho emisie na kilometer jazdy sú len nepatrným zlomkom z toho, čo dokážu vyprodukovať iné druhy hromadnej dopravy. Tento jav je spôsobený novou technológiou Carbon Credits, ktorá dokáže efektívnejšie redukovať emisie skleníkových plynov.